Tuesday, March 23, 2010

RODA KEHIDUPAN!!!


fuhhhh...macam saja gelagat budak-budak sekolah atau "anak-anak" aku kat sekolahhhh...
hehe...dalam kita marah-marah tu sempat juga pandai juga ambik hati kita...hehe.....bila kita marah semua diam and senyap je...semua buat muka sedih dan muka simpati..monyok jerrrr......
kadang-kadang ksian jga tengok dorang ni sampai tak sampai hati nak marahhh....
budak-budak ni kalau kita sedih dorang tau-tau je....dorang akan buat lawak bodoh tok hiburkan kita...sampai kita rasa terhibur tengok gelagat dorang...nak marah pun terpaksa tapis-tapis...tapi aku harap dorang ni akan berubah tok rajin blaja..rupa2 nya bila tgk student punya markah xbgus...skit ati,,,kadang-kadang sedihhhh...itulah perasaan cikgu aku dulu..kini aku pulak merasa.......RODA ITU MEMANG BULAT KINI AKU PULAK MERASAI NYA..ADA PAHIT,ADA MANIS NYA JUGA...

No comments:

Post a Comment