Saturday, June 26, 2010

aku rindu dalam SAKIT..

hari ini...26/7 aku rindu sangat2 dgn dia..
emosi aku terganggu....semua kerja aku xdpat nak buat..
walaupun dia ada tp aku ttp rindu dgn dia..
kerinduan ini semakin mengencang bak angin taufan..
sehingga kan titis-titis air mata aku gugur dek kerinduan yg ditanggung...
aku berharap moga dia mengerti dan memahami kehendak aku selepas ini..
kepada dia aku bisikkan kerinduan dan rasa sayang..
aku xnak dibalas derita kelak..
yg aku ingin cuma perhatian..tdk ku pinta lbh dri itu..kerna aku memahami situsasi dia..
aku xnak seperti semalam di mana aku disisihkan..aku seperti melukut di tepi gantang..
tiada siapa pedulikan kehendak aku..
kawan aku sendiri tdk memahami diriku..
mampu kah aku melawan semua yg terjadi ini??


aku xnak dia terus bermain-main dgn emosi aku...
kerna ia akn membuat aku terus merasa rindu bila xjumpa...
cpat sungguh rasa rindu itu wujud dlm diri ku..

YA Allah...
aku mohon pertunjuk dan pedoman darimu...

No comments:

Post a Comment