Saturday, June 26, 2010

dari perindu......


dia masih lagi di situ...
bermain dgn emosi aku..
aku tertanya-tanya..mengerti kah dia tau tidak??
cuma dia sahaja yg mengetahui...
aku sangat merindui dirimu...dirimu begitu istimewa bagiku...
caramu...senyummu..semuanya amat indah bagiku...
namun aku tdk paksa dirimu utk mencintaiku..
yg aku mahu cuma perhatian dan pedoman darimu..
aku ingin dirimu selalu ada dgn aku saat ini..
biar aku mampu tersenyum tika ini...walaupun hakikatnya hati ini tiada siapa yg mengetahui..
aku tidak ingin lagi pipiku dibasahi hujan lagi..
aku ingin senyum mu menyinari dan menceriakan diriku..
dirimu amat istimewa bagi ku...
istimewa nya dirimu sampai tiap saat kalu bisa aku ingin sentiasa dgn dirimu..
namun aku mengerti semua itu tidak mungkin....
tapi aku redha atas apa yg terjadi ini..
aku berharap agar dirimu mampu membawa sinar itkku saat ini..
itus sahaja pohon aku..aku merayu....

1 comment: