Monday, July 5, 2010

why u do diz to me ??????????????




alangkah sedih dan hibanya aku bila kau buat mcm tue kt aku......
aku manusia biasa tau....aku xpnh pun minta lebih dari kau...
if u want to know the answer 4 yr question just now.............
jwpan aku...........
YEZZZZZZZZZZZZZ..U ARE THE REASON AKU STREZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.............

dan aku rasa kau tau semua nya....but why kau xubati aku..............
skurang kurang nya ckp lah elok2 dgn aku....................
susah ke ?????????????????????

aku harap masa cepat berlalu semoga aku cepat2 tinggal kan bINTULU...
biar aku pergi ke tempat baru dan mulakan lembaran baru....
dan aku dpt lupakan kau....kau mmg kenangan terindah bagiku but at the same time..
kau lah kenangan terpahit bagiku.....

terpulang pada kau skrg......kau nak buat ape.....aku dah xkesah..i'm nothing bagi kau....
cuma kau saja yg lebih2 dlm semua hal....
aku xmatang..aku terlampau lemah..dan ku harap semua nie akn jd pengajaran bagi aku....
mmg yg indah cuma semetara.....itu realiti.....

aku harap kau jgn lah layan aku mcm pe je tau...
kalau kau xnak aku dlm hidup kau..
aku akn pergi sedikit demi sedikit dari hidup kau..
but utk pergi mengejut it impossible for me.....
i'm sorry..i know i'm not the one that u want and u dreamed...

we must discuss about this personally.....tanpa ada org tgh...
dan kalau aku crta dgn org pun bkn bermakna semua org tau......
i'm sorryyyy sgt....aku cma berkongsi saja...sbb aku nak nasehat dari org..
anyway aku hrp pa2 yg tjd pas nie.....
we can still like before .......
jgn kerana rasa sayang yg wujud dan tdk disangkakan ini..u leaving me...
plizzz dont ever do that.....
dan aku xkan sesekali membenci kau..mahupun marah....
aku hargai semua nya walaupun menyakitkan....

aku bersyukur sgt2..dlm aku bermasalah...
msh ada lgi insan2 yg sudi bersama ku..
tQ my fren .....
n utk yg tue....i hope u understand me.......

i pray for your happiness ............

No comments:

Post a Comment