Monday, July 26, 2010

Ramadhan kian menghampiri........


Bulan syaaban akn melabuhkan tirai xlama lagi...rasa sedih juga sbb tanda nya kena tunggu 1 year lagi nak tunggu syaaban mai lagi....ingatkan nak posa sebulan penuh bln syaaban tp banyak pulak penghalang nya...xsempat nak raih pahala tok bulan syaaban..hrp2 thun depan msih dipanjangkan usia lagi utk bertemu syaaban.....

Ni xsabar nak tunggu ramadahan tiba....
nak gi terawih....n insya Allah klo ada rezeki lagi first time jgak aku akn berposa sbgai seorang cikgu......
menuntut kesabaran yg amat tinggi sekali..
harap2 lah dpt kawal perasaan marah nanti..dan dorang semua xbuat aku marah..
itu yg paling penting....
aku berharap moga bulan ramadhan yg bakal menjelma nie mampu mentarbiyahkan diri ku sendiri...
moga aku mendapat hidayah dan semakin rajian beribadah even selepas ramadhan berlalu...
itu harapan aku..dan insya Allah aku berharap moga aku mampu menjadi yg lebih baik berbanding sebelum nya...dan aku dpt mejadi hamba Allah yg lebih baik..
menjadi anak yg lebih baik utk ayah dan ibu ku..
menjadi saudara yg lebih baik utk keluargaku...
dan menjadi sahabat yg terbaik utk semua sahabat2 ku...

Insya Allah moga Ramadhan yg bakal menjelma nie aku makin kuat beribadah dan makin insaf....itu tekad aku..amin..

No comments:

Post a Comment