Tuesday, May 18, 2010

kenapa x lama??


susah untuk aku menjawab bila semua bertanya kenapakah diri ku.....
ada kah aku kecewa,sedih atau sebalik nya..
aku sendiri tidak tahu...aku nampak ketawa tapi hakikat nya sendu yg teramat memilukan di hati..
kenapa kegembiraan aku cuma seketika????
kenapa???
seperti mimpi di malam hari yg akan membangunkan aku tatkala azan subuh megejutkan aku dari impi indah........
seperti tidur siang yg seketika sahaja nikmat nya bila aku terjaga dari lena takala azan asar....
memang aku gembira seketika namun berapa lah harga seketika itu jika dibandingkan dengan apa yg aku mau sebenarnya.....
aku ingin kan bahagia yg lebih lama....agar aku tidak menjadi layang-layang yg putus tali nya kelak..
bila tali itu putus ke manakah kah layang2 itu harus singgah???
ternyata keseronokkan layang-layang yg melayang itu tadi cuma seketika..tidak lama..
sungguh aku tidak mahu begitu..
aku merindui diri ku yg dulu..yg dapat senyum dengan senang,dengan tenang tanpa memikirkan kebahagiaan hari esok..tanpa memikirkan kerunsingan di kemudian hari...
ermmmmmmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment