Friday, May 28, 2010

missssssssss uuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!


Bagaimana utk aku menghilang kan rasa rindu ini .............???????
aku syg sgt dgn dia.............
aku biasa dimanja dan dibelai oleh dirinya tp hari ini dia jauh dari aku..
sungguh aku merindui dia............
walaupun baru sehari tidak bertemu namun hati ku gelisah..........
gambar dia sahaja menjadi pengubat rindu aku dan titis air mata ku menjadi pengiring kepada rinduku......
aku xbiasa tanpa dirinya..aku rindu semua nya......
hanya SMS mejadi jambatan rindu ku dan dia..
hanya YM menjadi tangga kasih aku dan dia..
hanya FB menjadi payung sayang aku dan dia.......
Ya Allah..alangkah elok nya jika rindu yg ku rasa ini adalah rindu pada Mu Ya Allah..........
Ya Allah...........palingkan rasa rindu terhadap dia ini kepada rasa rindu dan sayang terhadap Mu....agar aku tidak terseksa begini....agar aku mampu tersenyum dari hati dan buka senyum paksaan..........
Ya Allah..aku bermohon semoga masa cepat berlalu agar aku dpt bersama dgn dia semula......

No comments:

Post a Comment