Thursday, May 13, 2010

realiti dan hakikat kehidupan...


sedih aku...pertama kali aku sesedih ni..fuhhh..aku kecewa bila aku tahu aku menginginkan sesuatu yg xmugkin aku dapat ambik dari tempat asalnya.....lebih2 lagi barang itu tidak mungkin ada kaki untuk berjalan kepadaku...datang untuk menyukai aku...hakikat nya...dari hari ke hari benda tu semakin dekat dgn aku..membuatkan aku susah naka lepaskan nya walaupun aku xmungkin menjadi persinggahan brg itu dan barang itu xmungkin meminta aku menjadi tuan nya..menjadi tuan yg sanggup berkongsi smua dengan nya..tapi xmengapa aku relakan barang itu pergi walapun aku sayangggggggggggggggggggg dengan barang itu....aku ingat aku dapat hepyyy....biar aku lupakan tapi msih xdpt malah keinginan untuk memiliki dan dimiliki mkin membuak2...Ya Allah kuatkan diriku,kuatkan iman aku,agar aku kuat menghadapi dugaan mu...apa2 pun aku bersyukur dpt org2 yg memahami diri aku n byak menasihati aku...thanzzz but aku akan cuba mendapat kan "barang " itu kerana aku ingin memilikinya.......

No comments:

Post a Comment